Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
21 september 2023

Prima

Nemen de tijd om uit te leggen wat ze gaan doen en geven aan dat als je tijdens de behandeling ev...

Lees meer
20 september 2023

Vriendelijke medewerkers.

Goed overleg over de behandeling.

18 september 2023

Controle afspraak

Goede begeleiding bij controle afspraak. Tandarts en assistente gaven aan dat er gedaan werd. Rus...

Lees meer
17 september 2023

Patiënt belevenis gevoel is sterk aanwezig

Ikzelf ervaar altijd veel spanning om naar een tandarts toe te gaan. Met een rustige benadering e...

Lees meer
17 september 2023

Goed

Vulling afgebroken

16 september 2023

Een goede Tandarts

Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en ze helpen je goed. Zoal de Tandarts als de Mondhygiënist.

Lees meer
16 september 2023

probleem vriendelijk en adequaat opgelost

snelle afspraak en zorgvuldige diagnose gevolgd door onmiddellijke behandeling met als resultaat:...

Lees meer
15 september 2023

Super

Vriendelijk en helder uitleg

15 september 2023

Uitstekend

Professionele tandarts die goed luistert en je klachten serieus neemt en daarop extra controles u...

Lees meer
14 september 2023

Vriendelijke mensen, goed uitleg van de tandarts, lekker dichtbij

Vriendelijke mensen, goed uitleg van de tandarts, lekker dichtbij

13 september 2023

Prima

Goede zorg

12 september 2023

Zorgvuldig, deskundig, goede uitleg, rust

Er heerst rust in de praktijk wat mij het gevoel geeft dat er tijd is. Tijdens de check wordt mij...

Lees meer
10 september 2023

Verliep vlot, vakkundig geholpen

Uitstekend

10 september 2023

De tandarts en de assistent waren heel aardig.

Dr. Roufi was heel aardig en helpful. Zij had haar tijd genomen met mij te bespreken en uit te le...

Lees meer
7 september 2023

Vriendelijk, deskundig.

Mijn kies werd getrokken, omdat er een ontsteking onder de kroon zat. Goede uitleg wat er ging ge...

Lees meer
7 september 2023

Top praktijk en goed personeel

Goed en gezellig en bekwaam team

6 september 2023

Fijn geholpen

Erg fijn dat ik op tijd geholpen ben. De tandarts was erg vriendelijk. Erg duidelijk werd er uitg...

Lees meer
1 september 2023

Het is allemaal prima verzorgt

Zeer tevreden

1 september 2023

Goed

Goed

27 augustus 2023

top

heel goed, geen lange wachttijden, goede uitleg en vriendelijke mensen

27 augustus 2023

Weer prima behandeling gehad

Prima behandeling en goede adviezen

27 augustus 2023

Professioneel in een ontspannen sfeer

Uitstekende behandeling, op alle punten.

23 augustus 2023

X

Prettige vriendelijke behandeling. Duidelijke uitleg.

23 augustus 2023

Service gericht

We konden snel terecht na een incident en er werd zorgvuldig onderzoek gedaan

23 augustus 2023

Vriendelijk

Kundige mondhygieniste

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Swifterbant
Noordsingel 45
8255 AD
Swifterbant
Vr
8:30 - 12:30
13:00 - 17:00