Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Nemen de tijd om uit te leggen wat ze gaan doen en geven aan dat als je tijdens de behandeling ev...
Lees meer
Vriendelijke medewerkers.
Goed overleg over de behandeling.

Controle afspraak
Goede begeleiding bij controle afspraak. Tandarts en assistente gaven aan dat er gedaan werd. Rus...
Lees meer
Patiënt belevenis gevoel is sterk aanwezig
Ikzelf ervaar altijd veel spanning om naar een tandarts toe te gaan. Met een rustige benadering e...
Lees meer
Goed
Vulling afgebroken

Een goede Tandarts
Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en ze helpen je goed. Zoal de Tandarts als de Mondhygiënist.
Lees meer
probleem vriendelijk en adequaat opgelost
snelle afspraak en zorgvuldige diagnose gevolgd door onmiddellijke behandeling met als resultaat:...
Lees meer
Super
Vriendelijk en helder uitleg

Uitstekend
Professionele tandarts die goed luistert en je klachten serieus neemt en daarop extra controles u...
Lees meer
Vriendelijke mensen, goed uitleg van de tandarts, lekker dichtbij
Vriendelijke mensen, goed uitleg van de tandarts, lekker dichtbij

Prima
Goede zorg

Zorgvuldig, deskundig, goede uitleg, rust
Er heerst rust in de praktijk wat mij het gevoel geeft dat er tijd is. Tijdens de check wordt mij...
Lees meer
Verliep vlot, vakkundig geholpen
Uitstekend

De tandarts en de assistent waren heel aardig.
Dr. Roufi was heel aardig en helpful. Zij had haar tijd genomen met mij te bespreken en uit te le...
Lees meer
Vriendelijk, deskundig.
Mijn kies werd getrokken, omdat er een ontsteking onder de kroon zat. Goede uitleg wat er ging ge...
Lees meer
Top praktijk en goed personeel
Goed en gezellig en bekwaam team

Fijn geholpen
Erg fijn dat ik op tijd geholpen ben. De tandarts was erg vriendelijk. Erg duidelijk werd er uitg...
Lees meer
Het is allemaal prima verzorgt
Zeer tevreden

Goed
Goed

top
heel goed, geen lange wachttijden, goede uitleg en vriendelijke mensen

Weer prima behandeling gehad
Prima behandeling en goede adviezen

Professioneel in een ontspannen sfeer
Uitstekende behandeling, op alle punten.

X
Prettige vriendelijke behandeling. Duidelijke uitleg.

Service gericht
We konden snel terecht na een incident en er werd zorgvuldig onderzoek gedaan

Vriendelijk
Kundige mondhygieniste